2014. augusztus 24., vasárnap

Velencei-tó

A háromnapos nyaralás Kingával, Judittal és Anival a Velencei-tó mellett, egy gárdonyi postásszállóban. It was awesome.

Huszadikán indultunk, röviddel reggel hét után, a volán mögött Kinga anyukájával. Útközben: eső, mikor odaértünk: méginkább eső. Becuccoltunk. Kicsi, aranyos faházikó, fekvőhelyekkel, műanyag székekkel és egy hasonlóan műanyag asztallal. Meg rengeteg pókkal.

Hideg szél, kósza esőcseppek, hattyúk (néhányuk stílusosan Dereknek és Stilesnak és Scottnak keresztelve), szelfik, pulcsi, és persze a nyugodt tavacska.

Aztán- ágyazás. Konnektorhiány, de az étkezőnél/konyhánál volt. Muffinok és Kinga sütije. Utána Anikó részéről egy látványos bealvás következett, addig nélküle sétálgattunk a tó mentén, és írogattunk/rajzolgattunk. Megszületett az új fiúénem, Mike Forbes, egy állatorvos. Tudom, igen, Adam magányos volt egyedül, nekem meg nem volt karakterem. Illetve volt csak elhanyagoltam

Estebéd; ebéd délután hat óra után. Sültkrumpli, töltött pulykamell műanyagtálakból, tévéből kiszűrődő idiotizmus zaja mellett.

Napnyugtakor tóparton citromos sör, fotózás, nevetések, ilyesmik. Rossz idő. A túlparti város egyre inkább kirajzolódó fényei.

Két Teen Wolf-beli jelenet között, este tíz óra tájékán tűzijáték. Misha Collins negyven éves lett. Meg persze Szent István ünnepe is aznap volt. Nehogy elfelejtsük. Vodkanarancs kicsi húgom Tom és Jerry-s műanyagpoharából, alvás Ani mellett.

Másnap reggeli ébredés fél tíz körül, kaja- már nem tudom mit ettünk. Talán májkrémet. Városnézés, bevásárlás, néha jó, néha rossz idő. Ebédre hamburger, bodzás limonádé, nyomokban napsütés.

Ország-város az ebédlő egy kültéri padján, miközben néha meglestük éppen kábeleken függő elektronikus készülékeinket. Kinek ízesített sör, kinek summersby.

Aztán egyszercsak belemerészkedtünk a vízbe. Rossz ötlet volt. Tényleg az volt. Talán negyed órát ha benne maradtunk, azt is csak a miheztartás végett. Baromi hideg volt. Mind a víz, mind a levegő.

Korai vacsoránk müzli volt és puding; este 10 óra tájékán pedig kései vacsorának megettük a délelőtt vásárolt leveseinket. Előtte és utána - nem elhanyagolandó - kedvenc vérfarkasos sorozatunkat néztük. A maradék vodka naranccsal való felhígítása és szájüregbe juttatása. Alvás az egyik alvóshelyen, összetömörülve, melegben.

Pókirtás még a két vacsora között, Anival túl gyávák voltunk hozzá -- Kinga ölte meg azt az elvetemült vadállatot, amelyiknek volt képe (vagy potroha) betolakodni a kicsi faházunkba.

Korai kelés, hosszan tartó reggeli (hogy mindenkinek mindene megfelelően fel tudjon töltődni), indulás a vonathoz. Hosszú nadrág és pulcsi, de kezdett melegre fordulni az időjárás.

Székesfehérvár, gyaloglás a csomagokkal a város határába. Ani apuja arra járt, és betehettük hozzá a dolgainkat. Gyaloglás vissza a város központjába, pláza. Kínai kaja, kis adag, Kingával megfelezve. Mozi; A galaxis őrzői. Jó film volt. Mármint ahhoz képest, hogy sci-fi. De tetszett. Egy fél "pohár" meghagyott kóla; Alexandra könyvesbolt (az egyik otthonom).

Busz haza. Apu eljött értem, elvittük Juditot is Aniékhoz a csomagokért, aztán hazavittük.

Jó volt ez a pár nap együtt.

1. Igen, nagyon jó volt :)) Élveztem nagyon, meg veletek, meg rég is volt együtt a csapat! ♥ És olyan édesen leírtad az egészet :D Mármint így villanások, képek, mozzanatok, hangulat, látvány. Szóval...igen, tetszik. :3

2. Osztom Ani véleményét :3 Amúgy pedig szerintem jó volt a víz :D

3. <3 Bocsi hogy csak most írok, tegnap értem haza gólyatáborból, ma meg beiratkozás volt... :'D Igeen nagyon jó volt együtt ez a pár nap :)) (és nem, nem volt jó a víz)