2014. augusztus 17., vasárnap

Lehetőség


 Egy képzelt naplóbejegyzés Stiles Stilinski tollából, az első évad 11. részéből.
 
Lehetőség

Kedves naplóm! 

Ma egy igazán jó napot tudhatok magam mögött. Szépen, lassan, de biztosan haladok a tervemmel. Lydia elfogadott táncpartnerének, és ma együtt vásároltunk! Már alig várom, hogy elvihessem a bálra, és megláthassam abban a csodaszép ruhában! 

Először nagyon bizonytalan volt velem kapcsolatban, csak úgy flegmán adogatta nekem a ruhákat, amiket fel akart próbálni. De ő még ezzel az arckifejezéssel és viselkedéssel is gyönyörű. Őszintén örültem, amikor Allison magunkra hagyott minket, és követhettem ezt az eperszőke istennőt az öltözők felé. Úgy tizennégy ruhát próbált magára, és én voltam az, aki az összesben megcsodálhatta, és mondhatta, hogy mindegyikben tökéletesen néz ki. Én voltam az! Igen! Igen, kedves naplóm, ma Lydia Martin végre közel került hozzám annyira, hogy merjen bízni a véleményemben. Persze nekem az összes ruha tetszett, de ő mindegyikben talált valami kifogásolni valót. Ez túl rózsaszín, az túl hosszú, amaz túl sötét – így végül egy rövid, ezüstös mellett döntött, amelynek derekánál egy fekete csík húzódott, kiemelve csípőjét. Észvesztően jól állt neki. Tökéletes harmóniában állt a szemével, és, de ez csak az én véleményem, a hajával is.

Nem tudom, mit csináljak a bálon! Melyik nyakkendőm az, amelyik tetszene neki? Már alig van időm, ráadásul egy csomó elment azzal is, hogy Scottnak öltönyt szereztem. Most meg itt írogatok, mintha muszáj lenne. De ma este végre elfeledkezhetek kicsit az Alfáról, meg az összes vérfarkasos baromságról, mert táncolni fogok Lydiával! Én kísérhetem a bálba! Talán, ha úgy hozza a helyzet, még meg is csókolhatom – végül is már nincs együtt Jacksonnal. Hála Istennek.

A ma este egy hatalmas nagy lehetőség, és ki is fogom használni! 

Majd megírom a bált, elejétől a végéig. Lydiával megyek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése