2014. augusztus 4., hétfő

Done





Yep.

Befejeztem a 9. évadot is.

Őszinte leszek, az utolsó pár évad már nem igazán tetszett. Úgy a 7.-8.-9. Egy-egy rész nézése közben többször is megállítottam és mást csináltam, mert egyszerűen már nem kötött le annyira.

De a legjobb dolog a sorozatban Castiel. :DDD. Még emberként is olyan castieles. A testvérek meg... először nem kedveltem Samet, aztán rá kellett jönnöm, hogy még mindig jobban kijönnék vele, mint Deannel :')... Aztán jött Charlie, és amint shippelni akartam volna Sammel, kiderült, hogy a nőket szereti... :/ De ettől még ő is egy kedvenc karakter :D.

És pár nappal még nagy ihleteim voltak fanfictionírásilag, de ez most valahogy eltűnt :/. Mindenesetre létrehoztam egy fanfictionblogot is, kisses-from-rain.blogspot.hu

Meg nem tudom mit csináljak, még mindig nem kaptam se levelet, se e-mailt, és a neptun kód nélkül semmit nem tudok elintézni... Sőt, hovatovább, azt sem tudom egyáltalán hogy milyen lapokat kell kitöltenem.

Tehát minden a legnagyobb rendben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése