2016. február 5., péntek

Kettőnullatizenhat



Új év, régi én




Tekintsünk el attól a ténytől, hogy már amúgy február van. :D

Szóval itt volt a január, 4én volt vizsga magyarból aztán a hónap többi részében végig itthon lógattam a lábamat. :D Felmentünk mondjuk Pestre angol szintfelmérőt írni 27-én, aminek semmi értelme nem volt. Viszont összehoztam egy kávézást aznapra a kölökkel, és az meg jó volt így. :D 

Tegnap meg a gyakorlatot beszéltük meg az általánosban. Nagyon aranyos, akinél leszünk, meg az osztálya is, szóval a félelmeim egy része így elpárolgott. :D Jó lesz ez.

Hétfőn meg már kezdődik is a kövi félév. Igazából nem lenne rossz az órarend, egyedül a hétfő délelőtti angollal van bajom. Ha nem lenne, ráérnék csak hétfőn visszamenni koliba vasárnap helyett. Viszont pénteken csak délelőtt vagyok, szóval akár kettes vonattal haza is tudok majd menni. :D

Ja, még az zavar, hogy úgy vagyunk csoportokra bontva, hogy angol-töri-ének művteresek együtt, én meg már előre félek a kis srác előtt énekelni. :'D na majd megoldódik ezis. 

Meg ugye lesz két szigorlat. Meg rendszeres óravázlatok. Jajj. :D

Lackó, Zsani meg én azt beszéltük, hogy 14-én elmegyünk Kecsóra megnézni a Deadpoolt. Viccesek leszünk a sok szerelmespár között :DDDD

Egyébként volt nálunk Márti meg Anna egy hétvégén, olyan kis jó volt :3 

Ejj, már megint nem tudok mit írni ide.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése