2015. október 10., szombat

Book!tag


A neten belefutottam egy könyves tagba (itt), és úgy gondoltam, hogy ezt én itt most megcsinálom. :D




Jöjjenek hát órarend szerint a könyvek:


1) Matek - egy nagyon unalmas könyv

Bernard Malamud: Új élet 
{tényleg nagyon nagyon nagyon unalmas volt. még nekem is.}


2) Tesi - egy könyv, amiben valamilyen sport szerepel

Wass Albert: Farkasverem 
{vadászat. az volt benne nem is egyszer.}

3) Kémia - egy könyv, amit régen szerettél, de már nem


Leiner Laura: A Szent Johanna gimi
{egész egyszerűen kinőttem belőle. ez van.}


4) Történelem - egy történelmi témájú könyv


Berhard Schlink: A felolvasó
{poszt-holokauszt, ki számít bűnösnek és ki nem, érdemes elolvasni vagy legalább a filmet megnézni, ami belőle készült}


5) Idegen nyelv - egy idegen nyelven írt könyv

Guy de Maupassant: Egy asszony élete
{végül is idegen nyelven írták}

6) Irodalom - egy klasszikus regény


Mary Shelley: Frankenstein
{imádom-imádom-imádom-hogyénmennyireszeretem}


7) Földrajz - egy különleges országban játszódó könyv


John Brunner: Teljes napfogyatkozás
{ez konkrétan egy másik bolygón játszódik.}


8) Nyelvtan - egy könyv, amiben sok nyelvtani hibát fedeztél fel

{ilyen nem volt halleluja}

9) Fizika - egy könyv, amit mindig is utáltál és utálni is fogsz

Gárdonyi Géza: Egri csillagok
{hiába, ez így egyszerűen nem}

10) Informatika - egy könyv, amiről nem tudtad eldönteni, szeretted-e vagy sem

Jodi Picoult: A nővérem húga
{érdekes témát hozott fel, de olyan hülyén volt megírva és megszerkesztve és előadva. hm.}

11) Biológia - egy könyv, amit időnként szeretsz, időnként nem

Franz Kafka: Az átváltozás
{igaz, ez csak egy novella; ehhez hangulat kell, hogy ne érjen váratlanul az abszurdum, és jól viseljem}

12) Ének - egy zenei témájú könyv

{szerintem ilyet még nem olvastam; majd pótolom, ha mégis}

13) Technika - egy könyv, amit vártál, de csalódás volt

Gustave Flaubert: Bovaryné
{korszaknyitó könyvként többet vártam tőle; miután elkezdtem, mindig olyan nehezen vettem rá magam, hogy folytassam}

14) Etika - egy sok tanulságot tartalmazó könyv

George Orwell: Állatfarm
{hihetetlen egy könyv, és sajnálom, hogy nem tartozott legalább az ajánlott könyvek közé 12.-ben}

15) Rajz - egy könyv, aminek gyönyörű a borítója

Lois Lowry: Hírvivő
{gyerekkorom egyik kedvenc könyve, ha nincs a borítója, talán sosem emelem le a könyvtár polcáról}

16) Osztályfőnöki - egy vicces könyv

Neil Gaiman, Terry Pratchett: Elveszett próféciák
{hihetetlen egy vicc az egész sztori minden sátánista apácával és apokalipszis-motorossal együtt.}

17) Hittan - egy könyv, ami a halálról szól

Patrick Süskind: Parfüm - egy gyilkos története
{nőáldozatok a nemes, nagyszerű halál érdekében; de fogjunk csak mindent szegény srác orrára. amúgy a világ egyik legjobb sztorija ez.}


...és ez ennyi volt. :3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése