A neten belefutottam egy könyves tagba (itt), és úgy gondoltam, hogy ezt én itt most megcsinálom. :D
Jöjjenek hát órarend szerint a könyvek:
1) Matek - egy nagyon unalmas könyv
Bernard Malamud: Új élet
{tényleg nagyon nagyon nagyon unalmas volt. még nekem is.}
2) Tesi - egy könyv, amiben valamilyen sport szerepel
Wass Albert: Farkasverem
{vadászat. az volt benne nem is egyszer.}
3) Kémia - egy könyv, amit régen szerettél, de már nem
Leiner Laura: A Szent Johanna gimi
{egész egyszerűen kinőttem belőle. ez van.}
4) Történelem - egy történelmi témájú könyv
Berhard Schlink: A felolvasó
{poszt-holokauszt, ki számít bűnösnek és ki nem, érdemes elolvasni vagy legalább a filmet megnézni, ami belőle készült}
5) Idegen nyelv - egy idegen nyelven írt könyv
Guy de Maupassant: Egy asszony élete
{végül is idegen nyelven írták}
6) Irodalom - egy klasszikus regény
Mary Shelley: Frankenstein
{imádom-imádom-imádom-hogyénmennyireszeretem}
7) Földrajz - egy különleges országban játszódó könyv
John Brunner: Teljes napfogyatkozás
{ez konkrétan egy másik bolygón játszódik.}
8) Nyelvtan - egy könyv, amiben sok nyelvtani hibát fedeztél fel
{ilyen nem volt halleluja}
9) Fizika - egy könyv, amit mindig is utáltál és utálni is fogsz
Gárdonyi Géza: Egri csillagok
{hiába, ez így egyszerűen nem}
10) Informatika - egy könyv, amiről nem tudtad eldönteni, szeretted-e vagy sem
Jodi Picoult: A nővérem húga
{érdekes témát hozott fel, de olyan hülyén volt megírva és megszerkesztve és előadva. hm.}
11) Biológia - egy könyv, amit időnként szeretsz, időnként nem
Franz Kafka: Az átváltozás
{igaz, ez csak egy novella; ehhez hangulat kell, hogy ne érjen váratlanul az abszurdum, és jól viseljem}
12) Ének - egy zenei témájú könyv
{szerintem ilyet még nem olvastam; majd pótolom, ha mégis}
13) Technika - egy könyv, amit vártál, de csalódás volt
Gustave Flaubert: Bovaryné
{korszaknyitó könyvként többet vártam tőle; miután elkezdtem, mindig olyan nehezen vettem rá magam, hogy folytassam}
14) Etika - egy sok tanulságot tartalmazó könyv
George Orwell: Állatfarm
{hihetetlen egy könyv, és sajnálom, hogy nem tartozott legalább az ajánlott könyvek közé 12.-ben}
15) Rajz - egy könyv, aminek gyönyörű a borítója
Lois Lowry: Hírvivő
{gyerekkorom egyik kedvenc könyve, ha nincs a borítója, talán sosem emelem le a könyvtár polcáról}
16) Osztályfőnöki - egy vicces könyv
Neil Gaiman, Terry Pratchett: Elveszett próféciák
{hihetetlen egy vicc az egész sztori minden sátánista apácával és apokalipszis-motorossal együtt.}
17) Hittan - egy könyv, ami a halálról szól
Patrick Süskind: Parfüm - egy gyilkos története
{nőáldozatok a nemes, nagyszerű halál érdekében; de fogjunk csak mindent szegény srác orrára. amúgy a világ egyik legjobb sztorija ez.}
...és ez ennyi volt. :3
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése