2015. február 28., szombat

Illene valamit írnom már


Bevallom kicsit azért szégyellem magam hogy itt hanyagolom ezt a blogot.




Történnek a dolgok azért, de semmi olyan életbevágóan fontos, amit meg kell osztanom az internettel.

Például, keresztanya leszek, és kedves unokatestvérem most közölte, hogy jövő vasárnap lesz a keresztelő. Amire például még ruhám sincs. Meg eredetileg úgy volt, hogy csak április vége felé lesz ez az egész... hát mindegy.

Aztán, második félév, van egy-két jó óránk, az egyiken egy édes és édeshangú bácsi van, a másik meg személyiségpszichológia a cukinénivel, azért na. Ezek nem elhanyagolható dolgok. Ami még jobb, hogy csak hétfőn vagyok estig bent, kettőtől hatig, a többi nap már lazább, maximum fél5ig tart az óra. Ami jó. 

És esős idő van, és nincs meg az esernyőm. Ami azt illeti, a folyosókulcsomat is elhagytam a szobánkban, és nem akart előkerülni~ ebből még gáz lesz egyszer

Meg egy 8tracks roncs lettem. És a múltkor éppen olyan hangulat jött rám, hogy Sastielt shippeltem. Durva. 

Hm. Mit írjak még.

A karunkon az összes (kb 10 db) srác már kapcsolatban van, és köszönik szépen, jól érzik magukat, szóval, így jártam, most valahogy nem jön össze az olyan hosszabtávú időszak, amikor olyan emberekért rajonghatnék, akik a közvetlen közelemben élnek és a való életben, nem csak az interneten keresztül láthatom őket. Lényeg a lényeg, maradtak a színészek, hát ez van. Azért nem panaszkodom. Imádom Mishát. És Josephet. Óóó, és Jaredet. Meg Luke-ot. Meg---

Aztán néha összefutunk hírességekkel, mondjuk az éjjel-nappal bp szereplőivel a közeli sparban akiket stílusosan nem ismerek fel mert nem nézem a sorozatot, meg a múltkor a hooligans endije nyitott nekünk ajtót a koliban, hát izé. Na. Budapestről beszélünk.

Meg nem is tudom.

Szerintem ezt az egészet csak azért írtam, hogy ne legyen bűntudatom amiatt, hogy az összes blogomra szinte irkálok, csak erre nem, ami eredetileg a legfontosabbik lenne. xD mindegy~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése