2015. május 27., szerda

Chasing the sun




Ismét csak azért írok, mert amúgy egyébként tanulnom kellene.


Hát, szóval.


A legnagyobb dolog ami mostanában történik velem, az az, hogy szerelmes vagyok Phil Lester úrba, illetve, hogy teljesen odavagyok Dan Howellért és PJ Liguoriért.

Igazából ma is Phillel álmodtam. Valakinek a szülinapi buliján voltam, és ott volt ő is. És rengeteget beszélgettünk. És el akartam neki mondani azt is, hogy mennyire megérdemli hogy szeressék, mennyire megérdemli hogy valaki adjon egy hatalmas ölelést neki és hogy mennyire hatással van a hangulatomra, a napjaimra. El akartam, de nem mertem, és utána felébredtem. 

Aztán voltunk május elsején Balatonon, és ott is aludtunk egyet. Bár szinte végig esett, legalább ettem egy vattacukrot. :)

Kaptam szoctámot és tanulmányit és így arra gyűjtök, hogy vegyek egy nice fényképezőgépet. köhm-kickthepjinspirálerre-köhm

Ja és hospitálni is voltam ebben a félévben. És kaptam rajzot is a Marcitól, aki mindkét nap rajtam lógott, és azt is elérte, hogy mellette üljek angolórán. Édeees. Anyutól pedig szokta kérdezgetni, hogy a Niki néni mikor jön majd megint. :D

Dettivel megyünk nyáron Nightwish koncertre!!!!! (!!!) 

Nagyon le vagyok maradva a könyvkihívásommal, és már május vége van. Már eltelt öt hónap. Miii? Már eltelt öt hónap?

Valamint újra kéne néznem a Teen Wolf 4. évadát, hiszen egy hónap és jön az ötödik.

Illetve - Odaát évadzáró. Mi a franc? Sötétség? Dean megölte a Halált? A Halál meghalt? Ha a Halál meghalt, akkor ez azt jelenti, hogy mostantól senki nem tud meghalni? És Cas? Cas ugye jól van? És ugye Crowley nem halt meg?

-----

Lehet tudok majd dolgozni nyáron ott, ahol anyu bátyja dolgozik. Nem lenne rossz.

És egyébként hivatásos gyrosfüggő vagyok.

És még mindig nincs senki a környezetemben, akiért rajonghatnék.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése