2014. október 22., szerda

Hospitálás


Okééé totálisan odavagyok a cukorborsó 2b-ért.

(Bárcsak már ott lehetnék és taníthatnék)



Szóval, szombaton bementem a suliba és beszéltem az igazgatónővel, így hétfőn már be is ülhettem a mélyen tisztelt második bé első négy órájára.

Hát, szó se róla, imádnivalóak voltak. Az első órájuk matek volt, aztán a második hittan, egy másik teremben, ahová egy kissrác vezetett el. És ooolyan kis lelkesen énekelgettek. Meg eljátszották Ézsau és Jákob történetét és olyan kis cukik voltak, de téényleeg.És amikor éppen csak bemutatkoztam, egy kislány odarohant hozzám és megöleeeeelt. Aztán, a harmadik órájuk magyar volt, aztán volt még németjük.

Tegnap pedig az első órában kint voltak az udvaron, és beszélgettem néhány kislánnyal. Megkérdezték, hogy van-e gyerekem. XD Aztán szünetben is kint voltunk és találkoztam a Noncsival :)). Később volt magyarjuk, németjük, tesijük, még egy magyarjuk, végül pedig rajzuk. 

De állandóan jöttek oda hozzám és ölelgettek, meg minden, nagyon édesek voltak.

És olyan jó volt az is, hogy ezt az egész tanítási rendszer így megfigyelhettem. Mármint tényleg, hogy alkalmazzák azokat a módszereket amiket tanultunk hogy nekünk is kell majd, hogy tényleg mindenkire odafigyelnek, ilyesmik... Jó látni, hogy tanulnak, milyen ügyesek már 8 évesen is.

Aaaa, nagyon jó volt, hogy már az első félévben hospitálhattunk. :))))) rég voltam már ennyi energiával feltöltve.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése