2015. július 17., péntek

Stargazers ride through the ancient realms


15-én egy hatalmas Nightwish koncert tombolóinak részese lehettem, és mivel életem egyik legjobb éjszakája volt, muszáj leírnom az egészet. :DDD




Tehát szerdán kettes vonattal indultam, de úgy 20-25 perc késéssel értem csak Pestre. Aztán Dettivel mekiztünk egyet (metálszerkó + happy meal menu = wtf), míg vártuk Detti barátját, Zolit.

Aztán 30as busszal megközelítettük a PeCsa szabadtéri színpadát, ahol már hatalmas volt a sor. Kaptunk karszalagokat, és 6kor, kapunyitáskor szépen meg is indult a sor, és egykettőre át is vizsgáltak minket. 

Találtunk egy egész jó helyet, aztán ott vártunk. Jött az előzenekar, a Sorronia. Hát, lehetett volna rosszabb, de mivel mindenki már rá volt izgulva a Nightwishra, ezért nyilván nem értékeltük őket annyira. :D


És fél9kor felzengett, hogy "The deepest solace lies in understanding", és akkor puff, mindenki tombolt. :D És feljöttek a színpadra. És mert egész alacsony vagyok, csak néha egy-egy fejet láttam, legtöbbször Emppuét szerencsére (:D <3), ő volt hozzánk a legközelebb, aztán még Tuomast láttam sokat és néha Floort és Marcot :DDD.

És aaa. Sajnos világosban kellett kezdeniük, de hatalmas koncertet adtak így is. Minden a helyén volt, és le sem lehet írni azt az érzést amikor több mint 2000 Nightwish fan között ugrálsz (amikor az ismerőseid közül csak páran ismerik és szeretik őket),  hogy pár méterre lehetsz attól a személytől akit a zenekarból a legjobban csodálsz és kedvelsz, és hogy végre kiadhatod magadból a gőzt, ugrálhatsz, sikíthatsz, énekelhetsz bazi hangosan. 


A setlist a következő volt: Shudder before the beautiful, Yours is an empty hope, Amaranth, She is my sin, My walden, Élan, Weak fantasy, Storytime, I want my tears back, Stargazers, Sleeping sun, Greatest show on Earth, Ghost love score, Last ride of the day.

A setlist okés volt, bár mondjuk az Amaranth és a Storytime helyett el tudtam volna képzelni mondjuk a Bless the childot és Crownlesst :D.

De hatalmasat szólt! És az, hogy láttuk rajtuk, hogy végig vigyorognak, hogy élvezik amit csinálnak, hogy tetszik ahogy a közönség reagál rájuk - hihetetlen volt! 


Az effektek meg valami isteniek voltak. Nagyoooon odavágtak.

Sajnos 10kor vége lett a koncertnek :/, és rögtön mennünk is kellett. Zoli ment haza vonattal, mi pedig éjszakára még fent maradtunk.

Miután vettünk valahol egy kis vizet, úgy kb. negyed3-ig a Blahán voltunk egy kis kocsmában, egy olyan sarokban ahol nem volt senki :D azért viszonylag gyorsan eltett ott az idő, bár félig már elaludtunk. Aztán átmentünk a mekibe inni egy kávét. Azért durva, hogy éjjel fél3kor még sor volt :'D.




Utána fél4 körül mindketten villamosra szálltunk. Én mentem talán 3 megállót, és amikor leszálltam, megkérdeztem két csajszit, hogy a 950es busz Pestszentlőrinc felé honnan is megy. Kiderült, hogy ők is azzal mennek, ráadásul az egyikőjük Nightwish fan volt, aki agyondicsérte a pólómat :DDD. Hozzánk csapódott egy srác is, szerintem valami biztos volt benne, vagy alkohol, vagy más, mert mindenen röhögött :'D. A csajok csak két megállót mentek, és a további kilencet azzal töltöttem, hogy a srác fárasztó kérdéseire válaszolgatok :'D (egyébként szinte tele volt a busz, meg is lepődtem). Aztán leszálltam és két perc se telt el, jött a következő buszom, amivel kiértem Kőbánya-Kispestre. Ott kicsit még elakadtam hogy ugyan hol a francba lehet jegyet venni a vonatra, de végül megtaláltam, és kicsi várakozás után, fél5 körül fel is szálltam és háromnegyedkor elindultunk.


És hétre értem haza. :DD

Nagyon, nagyon jóó voolt, és nyilván nem tudok érzelmek nélkül beszámolni róla a blogomban, és nem is tudom rendesen, szépen megfogalmazni :D. 

Két évre elég oxitocint kaptam az alatt a másfél óra alatt a Nightwishtől!

Van egy nagyon jó kis 15 másodperces megvágott videóm, amin éppen Emppu bohóckodik, és úgy őszintén meg kell zabálni: https://instagram.com/p/5MfQ4HFcmU/

Valamint feltettem egy videót is, a Greatestshow on Earthet, mert ez sikerült a legjobban: https://www.youtube.com/watch?v=M9_Wvf4iNhE

Még sokkal jobban szerelmes lettem ebbe a drága törpébe, mint eddig voltam. És a tudat, hogy néhány méterre volt tőlem... <3

Hjajj. Életem legjobb éjszakája volt, és kerül amibe kerül, a következő magyarországi koncertjeikre is elmegyek. :DD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése